logotype

Belépés

REGISTER

*
*
*
*
*
Fields marked with an asterisk (*) are required.
extra_gallery
extra_contact
extra_news

 

2008. és 2013. év legjobb tréningszállodája

Alfa Art Hotel Budapest - Alfa Bonus Program
Alfa Bonus Program
Az Alfa Bonus Program tagság feltételei

II/1 Az Alfa Bonus Program tagságot azon partnereink részére tudjuk biztosítani, melyek foglalásai a következő feltételeknek felelnek meg:

Magán személyek akik szolgáltatásinkat igénybe veszik

Corporate partnerek (cégek, egyesületek, szövetségek, tréningszervezők)

- Egyéni és csoportos szobafoglalásaik után;
- Rendezvényfoglalás* után (10 fő feletti rendezvényfoglalás esetén).

Rendezvényszervezők, incentive szervezők

- rendezvény*, illetve az ahhoz kapcsolódó csoportos szobafoglalás után;
- Szobafoglalás nélküli rendezvény* foglalása után;
- outside catering után;
- Külső konferencia helyszínhez** kapcsolódó csoportos szobafoglalás után;
* rendezvény alatt értjük a terem igénybevételét és az étel-, italfogyasztást
**A szervezőnek igazolnia kell, hogy a szobafoglalás külső helyszínen tartott konferenciához kapcsolódik.
II/2 A tagság akkor jön létre, amikor a jelentkezési lap alapján az Alfa Art Hotel*** a tagot regisztrálta, és a kártyát részére megküldte. A jelentkezési lapon közölt bármely adat változásáról kérjük, az Alfa Art Hotel*** ügyfélszolgálatát értesíteni.
II/3 Az igényelhető kártyák típusai
A jelentkező a jelentkezési lap aláírásával igazolja, hogy a Alfa Art Hotel*** tagság létesítése munkáltatója belső rendelkezéseit nem sérti, annak igénye szerint a tagság létesítéséről tájékoztatja.

Névre szóló kártya
Azoknak ajánljuk, akik a pontjaikat egyénileg szeretnék gyűjteni.

Cégnévre szóló kártya
Azoknak ajánljuk, akik a cégen belül közösen, egy egyenlegre szeretnék a pontokat gyűjteni.
A cégnévre szóló kártya igénylése esetén az igénylő a cég képviseletére jogosult személy lehet, amely tényt a jelentkező, a jelentkezési lap aláírásával saját felelősségére igazol.
A cégnévre szóló kártya esetén lehetőség van arra, hogy a cég több kártyát is igényeljen (max. 9 db kártya).

Rendezvényszervezők, incentív szervezők nevére szóló kártya
Azon közvetítő cégeknek ajánljuk, akik ajánlják szolgáltatásainkat, rendezvényhelyszínünket, éttermünket, szállásainkat partnereinknek.

További információk


Jelentkezés

Tisztelt Partnerünk!

Csatlakozzon Ön is az Alfa Bonus programhoz*!
Amennyiben Ön már szerződött partnerünk, kérjük, keresse szállodai kapcsolattartóját, aki eljuttatja Önnek programunk részletes tájékoztatóját és a jelentkezési lapot.

Amennyiben foglalásai után Ön is szeretne Alfa pontokat gyűjteni és még nem szerződött partnerünk, kérem, hívja kollegáinkat:

Tel: +36 1 453 00 60
Fax: +36 1 240 81 50
Köszönjük, hogy foglalásaihoz az Alfa Art Hotel***-t választja!
Alfa Art Hotel***
*Az Alfa Bonus program tagságot azon partnereink részére tudjuk biztosítani, melyek foglalásai a szabályzatunkban foglaltaknak felelnek meg.


Gyakori kérdések

1. Hogyan igényelhetek Alfa Bonus kártyát?
Alfa Bonus program tagságot azon partnereink részére tudjuk biztosítani, melyek a részvételi feltételekben feltüntetett kritériumoknak megfelelnek.
Jelentkezési lapot az Alfa Art Hotel*** központi részlegén dolgozó kollegáinktól igényelhet:
Tel: +36 1 453 00 60
Fax: +36 1 240 81 50
E-mail: Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet.
Az Alfa kártyaszámát a regisztrációt követően a jelentkezési lapon megadott e-mail címre megküldjük, ezt követően a pontok gyűjtését azonnal megkezdheti. Kártyáját a regisztrációt követő 4 héten belül a jelentkezési lapon megadott címre postázzuk.

2. Milyen típusú kártyát igényeljek?
Az Alfa Bonus Program keretén belül háromféle kártya közül lehet választani:

1. Névre szóló kártya
Saját nevére szóló kártyára gyűlnek a pontok és a felhasználásról a kártya tulajdonosa dönt.

2. Cégnévre szóló kártya
Cégen belül közösen egy kártyára gyűjtheti a pontokat. A pontbeváltási igény a cég kapcsolattartója juttathatja el a szállodába. A cégnévre szóló kártyáknál társkártya is igényelhető (max. 9 db).

Mindkét kártya típusnál a jelentkező aláírásával igazolja, hogy az Alfa Bonus tagság létesítése munkáltatója belső rendelkezéseit nem sérti, annak igénye szerint a tagság létesítéséről tájékoztatja.

3. Rendezvényszervezők, incentív szervezők

3. Meddig érvényes az Alfa Bonus kártya? - Meddig használhatom fel a pontjaimat?
A kártya mindaddig érvényes, amíg partnerünk aktív tag. Aktív tagnak nevezzük azokat, akiknek 1 éven belül legalább 2x pontfelírása volt.
Amennyiben a tag inaktív tagsága és a kártyáján lévő pontok automatikusan törlésre kerülnek.

4. Mit tegyek, ha nincs többé szükségem a kártyára?
Az Alfa ügyfélszolgálaton kell a törlési kérelmet írásban jelezni. Amennyiben még maradt pont a számlán, akkor kérjük, rendelkezzen felhasználásukról, különben törlésre kerülnek.

5. Mit tegyek, ha a kártyát ellopták, elveszett?
Kérjük, jelezze Ügyfélszolgálatunkon és postán kiküldünk Önnek egy új kártyát.

6. Gyűjthetek-e utólag Alfa Bonus Pontokat, amennyiben a megrendelésen nem került feltüntetésre a kártyaszám?
Az utólagos pontjóváírásra a szolgáltatás teljesítésének dátumától számított 1 hónapon belül van lehetőség. Az utólagos pontfelíráshoz az igényt írásban kell jelezni a szállodai kapcsolattartónál vagy az Ügyfélszolgálaton.

7. Mennyi időn belül írják jóvá a pontokat?
A pontok jóváírására a szolgáltatás mindkét fél általi teljesítését követően kerül sor.

8. Meddig érvényesek az összegyűjtött Bonus Pontok?
Mindaddig, amíg aktív tagja a programnak. Aktív tagnak tekintjük azokat a vendéget, akinek a Alfa Bonus kártyáján egy év alatt legalább 2x pontgyűjtés történt.
Az inaktív tagok, értesítést kapnak a programból való törlésről. A programból való törléskor az gyűjtött pontok törlésre kerülnek.

9. A pontbeváltást jelezni kell az Alfa Bonus Ügyfélszolgálaton?
A pontbeváltási igényeiket közvetlenül szállodánk fogadja.
A megrendelőn a kártyaszámot, az igényelt szolgáltatást, az igénybevétel időpontját és az igénybevevő nevét kell feltüntetni.

10. Hogyan lehet az aktuális pontegyenlegről tájékozódni?
1. E-mailen ( Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet. )
2. Félévente minden Alfa Bonus tag e-mailen vagy postán automatikusan megkapja aktuális pontegyenlegéről az értesítést. Az egyenleg mindig a lekérdezést megelőző 24:00 órás állást mutatja.

11. Mit tegyek, ha nem kapok számlaegyenleg értesítőt?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. E-mailen (
Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet. )
12. Hogyan történik az ajándékok átvétele?
Az ajándékot mindig az elért pont után lehet igényelni. A kártya egyenlege a kiállítást követő egy év azaz 365 nap múlva nullázódik.

Általános feltételek

I/1 Az Alfa Bonus Program keretében partnereink Bonus Pontokat gyűjthetnek az igénybe vett szolgáltatások után.

I/2 A jelentkezési lap aláírója hozzájárul, hogy a jelentkezési lapon feltüntetett adatokat a Alfa Art Hotel***superior marketing, piackutatási és levelezési célra felhasználja, valamint a Alfa Art Hotel*** kötelezettséget vállal arra, hogy ezen adatokat más számára nem teszi hozzáférhetővé.

A Bonus program több kedvezménnyel nem vonható össze!

Az Alfa Bonus tagság feltételei

II/1 Alfa Bonus tagságot azon partnereink részére tudjuk biztosítani, melyek foglalásai a következő feltételeknek felelnek meg:

1.    Corporate partnerek (cégek, egyesületek, szövetségek, tréningszervezők)

- Egyéni és csoportos szobafoglalásaik után;
- Rendezvényfoglalás* után;

2.   Rendezvényszervezők, incentive szervezők
- Közvetített szolgáltatások után

A feltételekről kérje kollégáink tájékoztatását ügyfélszolgálati elérhetőségeinken;

* rendezvény alatt értjük a terem igénybevételét és az étel-, italfogyasztást
**A szervezőnek igazolnia kell, hogy a szobafoglalás külső helyszínen tartott konferenciához kapcsolódik.

3.  Magánszemélyként szolgáltatásainkat igénybe vette 15 000Ft felett.

II/2 A tagság akkor jön létre, amikor a jelentkezési lap alapján az Alfa Bonus Ügyfélszolgálat a tagot regisztrálta, és a kártyát részére megküldte. A jelentkezési lapon közölt bármely adat változásáról kérjük az Alfa Bonus Ügyfélszolgálatát értesíteni.

II/3 Az igényelhető kártyák típusai
A jelentkező a jelentkezési lap aláírásával igazolja, hogy az Alfa Bonus tagság létesítése munkáltatója belső rendelkezéseit nem sérti, annak igénye szerint a tagság létesítéséről tájékoztatja.

1. Névre szóló kártya
Azoknak ajánljuk, akik a pontjaikat egyénileg szeretnék gyűjteni.

2. Cégnévre szóló kártya

Azoknak ajánljuk, akik a cégen belül közösen, egy egyenlegre szeretnék a pontokat gyűjteni.
A cégnévre szóló kártya igénylése esetén az igénylő a cég képviseletére jogosult személy lehet, amely tényt a jelentkező, a jelentkezési lap aláírásával saját felelősségére igazol.
A cégnévre szóló kártya esetén lehetőség van arra, hogy a cég több kártyát is igényeljen (max. 9 db kártya). Ez esetben a cég Bonus Pontjai egy számlára gyűlnek.

3.  Rendezvényszervezők, incentív szervezők

Azoknak ajánljuk, akik szállodánk szolgáltatásait mások számára ajánlják.

Alfa Bonus Pontok gyűjtése

III/1 A tag az II/1. pontban meghatározott tevékenysége alapján igénybevett Alfa Art Hotel*** szolgáltatások ellenértékének megfelelően, minden kifizetett bruttó (ÁFÁ-s) 15 000Ft után 1 ABP (Alfa Bonus Pont) jár.

Ajándékok

Névre szóló kártya esetén az ajándékok:

10 ABP teljesítésével - Life Chef Táplálkozz tudatosan! Egyéni konzultáció stressz kezelésre 1 alkalom 1,5-2 óra
20 ABP teljesítésével - Gasztronómiai élmény vacsora 2 főre
50 ABP teljesítésével - 3D ultrahang teljes testvizsgálat
100 ABP teljesítésével –Biciklis, kirándulós hétvége szállással félpanzióval 2 főre
minden kifizetett bruttó (ÁFÁ-s) 15 000Ft után 1 ABP (Alfa Bonus Pont) jár.

Cégnévre szóló kártya esetén az ajándékok:

100 ABP teljesítésével - gokart verseny 10 főre
200 ABP teljesítésével -  Life Chef- Táplálkozz Tudatosan! Előadás 3 órában kóstolóval 30fő/cég, témakör egyeztethető
500 ABP teljesítésével - pavilon és a hozzátartozó kert rész egy napra, csapatépítő program megvalósítására
1000 ABP teljesítésével – választható tréning (kommunikációs, konfliktus kezelés, értékesítési,)
minden kifizetett bruttó (ÁFÁ-s) 15 000Ft után 1 ABP (Alfa Bonus Pont) jár.

Rendezvényszervezők részére:

20 ABP teljesítésével- Bográcsozás, gokartozás (10 főig)
50 ABP teljesítésével-  Life Chef- Táplálkozz Tudatosan!  3 óra workshop, tréning játék, előadás, kóstolás, dietetika 14fő/cég
100 ABP teljesítésével- Csapatépítő vacsora cégre szabva
200 ABP teljesítésével- Pavilon és kert egy napos használata

Minden közvetített bruttó 100 000Ft-os szolgáltatás után 1 ABP (Alfa Bonus Pont) jár.


III/2 A pontgyűjtés feltétele, hogy a tag a céges megrendelőjén feltüntesse kártyaszámát, ami alapján a szálloda a Bonus Pontokat jóváírja.

III/3 A pontok jóváírására a szolgáltatás mindkét fél általi teljesítését követően kerül csak sor.

III/4 Ha a tag nem tüntette fel a megrendelőn a kártyaszámot, a pontok jóváírását utólagosan írásban kérheti az Alfa Bonus Ügyfélszolgálatán. Az utólagos pontjóváírás igényt a szolgáltatás teljesítésének dátumától számított 1 hónapon belül fogadjuk el.

Pontegyenleg és lekérdezés

IV/1 Az aktuális pontegyenleg lekérdezhető e-mail-en ( Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet. ), faxon illetve levélben. A számlainformáció a lekérdezés napját megelőző napon 24.00 óráig gyűjtött és felhasznált pontokat tartalmazza.

IV/2 Tagjaink részére a jelentkezési lapon feltüntetett e-mail vagy levelezési címre félévente számlaegyenleg értesítőt küldünk.

Pontok beváltása

V/1
- Az igényelt szolgáltatást a kiválasztott pontbeváltási hely vagy az Ügyfélszolgálati Iroda igazolja vissza szabad kapacitástól függően.
- A pontbeváltás a visszaigazoláson feltüntetett személy részére, a szállodában vagy szolgáltatónál, a meghatározott időpontban és a megnevezett szolgáltatások igénybevételére jogosít.
- Amennyiben a tag nem személyesen használja fel a Bonus Pontokat, a fentiek szerint pontbeváltást igényelhet az általa megjelölt személy számára.
- Az igénybevevőnek a szállodába érkezéskor, a recepción be kell mutatnia a pontbeváltás során használt kártyáját.
- A pont felhasználásakor a pontbeváltással igénybevett szolgáltatás után további Bonus Pont nem gyűjthető.
- A pontbeváltás az érkezést megelőző 7 nappal lemondható és visszacserélhető pontokra.
- Amennyiben nem mondják le és nem veszik igénybe, a szolgáltatás Bonus Pont értéke elvész.

V/2 Az igényelt szolgáltatásokat a programban részt vevő szolgáltató a szabad kapacitásától függően igazolja vissza.

V/3 A Bonus Pontok felhasználására vonatkozó igénybejelentést a névre szóló kártyánál a kártyatulajdonos, cégnévre szóló kártyánál az aktuális cég képviseletre jogosult személyétől fogadunk el. A jogosult személynek tekintjük, azon személyt, aki a jelentkezési lapot kitöltötte vagy a cég részéről jogosultságát írásban jelezte ügyfélszolgálatunkon.

A tagság megszűnése

Az Alfa Art Hotel*** megszünteti a tagságot, ha a tag:

a) megszegi a jelen tájékoztatóban foglalt szabályait;

b) írásban kérvényezi annak megszüntetését;

c) egymást követő 12 hónapon keresztül nem gyűjt és nem vált be pontokat;
Amennyiben a tagság az itt felsoroltak alapján szűnik meg a Bonus Pontok a tagsággal együtt törlésre kerülnek.

Egyéb feltételek

VII/1 Az Alfa Art Hotel*** fenntartja magának a jogot, hogy az Alfa Program részvételi feltételeit egyoldalúan megváltoztassa. A részvétel feltételeinket változásáról e-mailben tájékoztatást küld.

VII/2 Az Alfa Art Hotel*** fenntartja annak jogát, hogy az Alfa Programot egyoldalúan megszüntesse, melyről a tagokat 90 nappal korábban írásban értesíteni köteles. A 90 napos megszüntetési időszak letelte után Bonus Pont már nem gyűjthető, és a tagok további 180 napig használhatják fel a rendelkezésükre álló Bonus Pontjaikat.

VII/3 Az Alfa Art Hotel*** által a pontok beváltása során harmadik személy közreműködésével nyújtott szolgáltatásokra a személyi jövedelemadóról szóló jogszabály rendelkezései irányadóak.